Hoe kan ik betalen?

Je kunt je bestelling betalen via iDEAL, vooraf overmaken of betalen bij afhalen (op afspraak). Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalen via iDEAL.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Je kunt zelf bepalen door welke vervoerder je het pakketje wil laten verzenden. De tarieven zijn als volgt:

PostNL Nederland: € 4,95 brievenbuspakket en € 7,95 pakket

DHL Nederland: € 4,20 brievenbuspakket en € 6,45 pakket

PostNL België: € 10,00 brievenbuspakket en € 19,50 pakket

DHL België: € 25,00 brievenbuspakket en € 34,00 pakket

 

Het is ook mogelijk om je bestelde artikelen af te halen in Teuge op afspraak. De afspraak zal per e-mail of telefonisch gepland worden.

 

Wat is de verzendtijd?

Al onze bestellingen worden met de hand gemaakt en/of bedrukt. Dit kost tijd, hierdoor is onze verzendtijd 2-7 werkdagen. Tenzij anders aangegeven bij het product zelf (productinformatie). Het kan dus zijn dat je je bestelling eerder ontvangt, maar het wordt uiterlijk bij 7 werkdagen verstuurd.

 

Onze werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je hier een bevestigingsmailtje van en een Track & Trace code via de vervoerder (let op: dit kan in de SPAM terecht komen). De bestellingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. 

 

Zodra wij na onze verzendtijd de bestelling aan PostNL of DHL leveren, hebben wij helaas geen invloed meer op de levertijd. Houd rekening met eventuele drukte bij PostNL of DHL.

 

Is er een bezoekadres/winkel?

Nee, er is geen bezoekadres, showroom of winkel. Wel is het mogelijk om je bestelde artikelen af te halen in Teuge op afspraak. De afspraak zal per e-mail of telefonisch gepland worden.

 

Hoe kan ik contact opnemen met Hip & Rebels?

Je kunt contact opnemen via onze contactpagina. Op deze pagina staan onze contactgegevens vermeld. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen op je contactverzoek te reageren (telefonisch of per e-mail). Het is ook mogelijk om een privébericht te sturen via Facebook of Instagram.

 

Kan ik de producten wassen?

De wasvoorschriften kun je vinden op deze pagina. De betreffende wasvoorschriften worden ook meegestuurd met de bestelling.

 

Ga je ook samenwerkingen aan?

Geïnteresseerd in een samenwerking? Neem dan gerust contact op!

 

Ik ben niet tevreden, hoe kan ik een klacht indienen of retourneren?

De producten die gepersonaliseerd worden kunnen we niet retour nemen. Hiermee worden de producten bedoeld die bedrukt worden met naam of andere tekst. Mocht er sprake zijn van een drukfout of productiefout, dan dient er binnen 30 dagen na ontvangst hier contact over opgenomen te worden. Binnen de 30 dagen zullen we het product opnieuw produceren. Na 30 dagen kunnen we helaas niks meer voor je betekenen. Controleer je bestelling dus altijd bij ontvangst!

Hoe een klacht ingediend kan worden lees je op onze pagina Klachten & Retourneren.